Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighedNæste indlæg: Forrige indlæg:

(UDLØBET) Mind Your Own Business søger en engageret og erfaren projektmedarbejder

Vil du være med til at opstarte og udvikle mikrovirksomheder og sikre succesfulde udviklingsforløb for unge drenge fra udsatte boligområder? Så er du måske vores nye projektmedarbejder til MYOB Programmet.

Igennem 10 år har Mind Your Own Business taget udgangspunkt i drengenes præmisser og mødt dem med respekt og anerkendelse. Det er derfor helt essentielt, at du er en person, der ser muligheder fremfor begrænsninger. Det er afgørende, at du kan begå dig og samarbejde professionelt i mange forskellige sammenhænge og med alle vores interessenter. Du trives i en travl og utraditionel hverdag. Du nyder at blive udfordret og går ikke på kompromis med kvalitet og koncept. Du er ambitiøs, arbejder struktureret og målrettet med en positiv energi og tror på, at samarbejde og respekt for andre mennesker bidrager til positiv udvikling

Arbejdsopgaver
Relationsopbygning og løbende dialog med drengene er afgørende for at sikre succesfulde mikrovirksomheder.
Dine primære opgaver i samarbejde med projektkoordinatoren vil være rekruttering, uddannelse, organisering, motivation og af frivillige venturepiloter og vores samarbejdspartnere. Desuden at understøtte og sikre, at mikrovirksomhederne følger de planlagte aktiviteter og nedslag i Mind Your Own Business’ årshjul.

Du får ansvaret for

  • Relationsopbygning og løbende sparring med drengene i samarbejde med projektkoordinatoren.
  • Samarbejde med de lokale samarbejdspartnere i samarbejde med projektkoordinatoren
  • Rekruttering, motivering og organisering af frivillige venturepiloter i samarbejde med projektkoordinatoren.
  • Formidling af drengenes udvikling på sociale medier i tæt samarbejde med presse- og kommunikationschefen.
  • Bidrage ved udarbejdelse af dokumentationsopgaver samt evaluering.
  • Tæt samarbejde med det øvrige MYOB-team.

Dine kvalifikationer

  • Gode samarbejdsevner og evner til få samarbejde til at fungere på flere niveauer.
  • Erfaring med at arbejde projektorienteret – med respekt for deadlines.
  • Erfaring med målgruppen.
  • Erfaring med motivering og organisering af frivillige.
  • Stærk i formidling og kommunikation – både mundtligt og skriftligt.
  • Kendskab til socialt entreprenørskab og CSR.

Der forventes en vis arbejdstidsmæssig fleksibilitet, idet der må påregnes en del aften- og weekendmøder med drengene og vores samarbejdspartnere samt en del national rejseaktivitet.

Vi tilbyder
Du bliver en del af en innovativ, kompetent og nærværende organisation, hvor arbejdsglæden er høj.
Vi værdsætter professionalisme og arbejdsomhed – men også et godt grin. Vi værner om et trygt og respektfuldt arbejdsmiljø, hvor samarbejde er afgørende. Og bliver du en del af et stort netværk på tværs af erhvervslivet, civilsamfundet og kommuner og boligorganisationer.

Løn og pension
Løn ifølge aftale, derudover tilbydes flekstid og betalt frokostpause samt god pensionsordning.

Tiltrædelse/arbejdstid og sted
1. juni 2021. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med base på Otto Mønsteds Gade 5, 1571 København

Ansøgning
Din ansøgning med CV skal være os i hænde senest torsdag d. 22. april kl 12.00. Første samtaler afholdes mandag d. 26. april og anden samtaler onsdag d. 28. april. Ansøgningen sendes til job@myob.dk med mærket ”PROJEKTMEDARBEJDER MYOB PROGRAMMET”.

Yderligere oplysninger:
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, der rækker udover de oplysninger, der står i stillingsopslaget, eller der findes på hjemmesiden, kan du kontakte direktør og grundlægger Maria Kavita Nielsen på 2611 7183.

Læs mere om Mind Your Own Business: www.myob.dk

Mind Your Own Business ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk baggrund.

Mind Your Own Business anmoder venligst om, at du i din ansøgning angiver, hvor du først så dette jobopslag.